Monday, July 13, 2009

過去 - 現在 - 將來

Tuesday, July 12, 2005
呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
個個 pre pre camp 好似玩得好癲好開心咁~我唔制呀~~~
我飲得咁少........wing 得果一半......
Johnny 仔....pre camp 要好似上年細O 咁~
一齊飲到嘔泡~~~哈哈~~~

唔理呀~ Pre camp 一齊再 "砌" 過~~~
終極 "7.8.9"~

Saturday, July 15, 2006
而家凌晨兩點幾......但唔想訓住.....想keep住呢刻~
因為今日係我 HSBC last working day~

唔經唔覺,咁樣就做左超過一年了......時間好快過~
由最初覺得好辛苦好大壓力(好彩有某p陪我渡難關),
到之後愈黎愈hea,無嘜野學......
最後,差唔多 成日 hea.........
變化之大,感覺之不同,真的百般滋味在心頭~

呢一年,無可否應我真的學了不少東西~
在 IT 方面,我學會少許 Lotus Notes,Excel 既 VBA,Update Web site......etc....
在處事方面,要學會處理壓力,增加EQ,小心謹慎,不能衝動
在人事方面,學會怎樣與不同性格的同事相處,互相幫助
所以,我好想大聲說一句我一d都無後悔過入 HSBC 做 一年Placement
(雖然要付出既野都好多,真係太多,事,地,人都多到數唔到)

Tuesday, July 03, 2007
"鬥遠不鬥快"

睇到人地xanga 既呢句....發人深省
真的很對

Sunday, July 13, 2008

一餐飯可以有好多道理

由最基來,通常會有水有飯
到有菜,
再加排骨 或者 雞柳
最後好多人都會想食飯後甜品,但又未必好多人會食

現在 :
我發覺我每年Summer 呢d 時候都特別多野玩,特別多事發生,
令自己成長,更加個人既經歷
當然,今年也不例外~
現在也面對著不同的挑戰,但只要有信心,總能克服

05年既 - 終極 "7.8.9"~
07年既 - "鬥遠不鬥快"
想不到現在也非常適用~!我實在太有先見之明喇~嘩哈哈!!!

將來 :
要繼續每年仲夏既精彩,除左要成功外,還要及時行樂!!!

By Ivan

No comments: