Monday, March 29, 2010

給胃部的情書

近來發現同你既感情日漸疏遠
你一直以來都好幫我、照顧我
點解……依家……
係你變左?!
定係我……

我知我過往對你好冷淡
um……應該係話:利用你、呼之則來、唔理你既感受……

睇黎……今次我真係好錯!

首先,我要衷心同你道個歉先
希望你大人不記小人過
快d下左啖氣
快d好番

第二,我想話你知
依幾日你唔舒服
我一d都唔好過
我發現,原來我唔可以唔去諗你
其實……我……
唔知依家會唔會太遲
但最少我想你明白

為表誠意,在此立誓:
從今起
1. 每日都食早餐
2. 減少食我最愛既"辣"
3. 不空肚飲凍野
4. 每星期最小食一個水果
5. 未諗到……


lala

No comments: