Sunday, February 3, 2008

團年飯

連續幾日都食團年飯

星期一係公司一年一度既 Annual Dinner,今年有d特別,就係做左表演嘉賓,幫 Affinity 出左一隻舞,我地 LIFE 都有份演出,最終我地拿左三個獎項,我覺得奬係事小,但我地既團結同埋氣氛先係最重要,今年真係好好玩,期待來年有機會再黎過。

星期五係北角食 Direct Team 既團年飯,今年已經係第三年喇,中間播返我地 Direct Team 係 e 一年裡面既活動相片同 Viedo ,真係令人回味,我地 Direct Team 除左玩得之外,今年重係全公司最好生意既一條 Team , 真係做到 Work Hard, Play Hard. Direct Team,08年繼續努力呀!

星期六就食屋企人既團年飯,中間有段小插曲,話說我地約左七點三係沙田某酒樓等,咁我同慧慧就六點三準備係太古城拿車出發去沙田,點知原來東區走廊大塞車,咁都唔出奇,係要塞到原來太古城停車場 d 車出唔到閘,都未夠誇張,到我諗住係個位開車既時候,原來已經塞到落黎我個位度 (我係係 B3 停車場),出唔到去,最後唯有白痴地搭地鐵過去,之後又白痴地返返去太古拿車走。雖然最後攪到好麻煩,但見到街上咁多人趕返屋企食團年飯,就諗起中國大陸雪災,好多人都返唔到屋企過年既情景,其實我地已經好幸福喇,佢地真係一年先有機會返屋企一次見到屋企人!

就黎新年喇,要送舊迎新,我祝大家心想事成,生意興隆!

Franky
3 Feb 08

No comments: