Tuesday, October 28, 2008

再見肥豬彤!


啱啱過咗我24歲嘅生日,真係好多謝咁多位比咗一個咁甜蜜嘅回憶我!!釘橋~~


生活咗咁多年,我一直都係一個好懶,好冇恆心嘅人...做嘢成日都三分鐘熱度!!好似學日文,韓文,彈琴,打鼓,仲有好多好多都係上兩三堂就放棄...真係好渣,好渣呀!!所以我要改變自己,第一樣嘢就係要減肥...一定要有恆心變靚啲!!哈哈哈哈哈哈哈!!因為我覺得好多嘢都好難控制喺自己手,好似事業,金融海嘯,好似愛情,好難捉摸,好似健康,話病就病,唯一可以控制嘅就係體重,所以由今日開始我要做體重話事人,想幾FIT有幾FIT,諗起都開心呀!嘩哈哈哈哈......不過如果做到仲開心呀.YEAH!!


ByeBye啦肥豬彤!!唔好再纏住我啦,冚家伶!!


By Tiffany

1 comment:

Anonymous said...

Say Goodbye to Tiffany Pig!!!
Say Hello to Tiffany Beauty!!!

ADD OIL(Together)!

by caca