Sunday, October 12, 2008

卡啦 OK比賽


一年一度既 Convoy 卡啦OK比賽於星期五舉行,依個係繼 Annual Dinner 之後最好玩既公司 Function, 我地 Team-LIFE 又點會唔參加呢!

自從阿 Miu 同 Kargo 入左職之後,又增添多兩位練"舞"奇材,所以我地五個都有為大會做嘉賓,表演左兩個舞。

演出都算成功,完全表現都我地 LIFE 既 young 同 energrtic。

Tiffany 係我地跳完舞之後大聲咁話下年一定要參加唱歌比賽,重話要著位比堅尼唱,雖然狀似非常恐佈,但我地都會拭目以待同埋全力支持。 Tiffany 加油呀!!!



個 viedo 我會 upload 上 facebook,但成 500MB,太大,有無人識得可以將個 file 整細d呀?


By Franky

No comments: