Monday, August 31, 2009

完成BASIC 課程

8月30號係小弟的生日,剛好也是我在BASIC課程的畢業禮
對我來說,這課程就是我最好的生日禮物
感謝Carol媽和Quincy, 使我有機會對我既人生有更多的認知

Be an audience of your life,or participate in your life?
It is not either right or wrong, that's just what u want your life to be

P.S: 10萬投資組合:以周一開市價沽清1124 及691股票

By Kargo

No comments: