Wednesday, June 18, 2008

大吉

依幾日,成日有雨,勁煩。但係我都算好運......

例一、上星期六香港懸掛"黑雨",同一時間正係我既曼谷之旅,9:15am機,如果再遲dd,班機就cancel。
例二、有一日天氣好似好d,由於NBA Playoff傳染病,令我勁想打籃球,於是由觀塘千山萬水到柴灣打波,打到10點幾球場息燈,然後坐車返屋企,一上車,立即落狗屎,落左三四個字大雨,係時候落車喇...竟然一滴雨都無!注意,當時我冇帶遮!上星期除左果晚天氣好d之外,真係晚晚都有雨。

當我以為自己有d運仔之際,昨晚大雨,準備左遮都成隻腳濕晒,最慘係對皮鞋,第二日仲要著!

一返到屋企剛好電視播新聞,華南又水災,又一大班人無家可歸……

其實只係對皮鞋濕晒,已經好好運!!


larry

No comments: