Monday, June 30, 2008

快樂是什麼?

上星期日,去左上環必愛之家同一班朋友仔玩,必愛之家係一個收融中度至嚴重智障既工場及宿舍。

未正式踏入必愛之家,就已經有一個學員企起門口好興奮咁叫(好多學員都係患上「大症」講話不清),示意叫我快d入去。

去到佢地既飯堂就開始玩,首先同佢地傾下計,跟住一齊上跳舞課,再接著我地一班義工跳舞表演俾學員睇,到最後大家手拖手分享大家當日既感受,每個學員都好興奮咁回答,話:好開心、好快樂!

最後老師開左一個題目:快樂是什麼?

好多學員都爭著回答:快樂係開心、快樂係玩、快樂係Enjoy、快樂係快樂……

老師再叫義工們回答,但係我地既答案好似好複雜咁又有時好尷尬。

活動完結後,靜靜咁諗,快樂是什麼?

學員可以諗都唔諗就答,點解我地要諗?


我既答案:快樂係要簡單一d,盡情享受現在,發揮自己所能。


Larry

No comments: