Thursday, January 21, 2010

終於…

二零零六年七月二十六日

二零一零年一月二十日

三年零五個月二十五日

太長喇…我等你等得太耐喇
耐到…差D唔記得我第一日返工就係要為今日而努力

終於……到了

睇返轉頭…剛打算入Convoy做嘅時候
真係好簡單…
眼見Franky都做得幾好
咁……無理由我做唔掂呀!
(我完全無貶低Franky嘅意思,相反我真心非常多謝佢!)

但係做得越耐,就慢慢忘記依種"簡單"嘅感覺,好藉口、對話……

點都好,幾經努力總算到了……AAD

新title,新開始
目標不變
努力呀
Miu,Ruby
TEAMLIFE

AAD Lar

No comments: