Saturday, January 16, 2010

江若琳 concert @九展

今晚同dickson 兩個男人拎住免費既$480 飛去睇江若琳既演唱會
明顯我係去睇靚女咁,平時都無聽開佢d歌,更加唔識佢d歌

佢唱歌都OK喇,正正常常,不過果樣真係幾靚,眼大大鼻高高,面相不俗
同場加映唱既有林俊傑(JJ),Square,同陳柏宇,見到既有 Teresa,Hot Cha,Rainbow,周秀娜 etc

不過呢篇 note 既重點唔係呢D
而係今日江若琳講左好多次好開心可以完成佢既"夢想"
今日係佢人生第一次既演唱會,企係台上盡情獻唱盡情表演
當然,無論唱功跳舞,佢有很大既進步空間
但可以完成"夢想",真係好少人可以,我亦因此而感觸及凳佢高興

夢想.....我還記得"流浪漢世界盃"既對白及"巾幗梟雄"內柴九既金句
"人無夢想,同一條死左既咸魚有咩分別".....盪氣迵腸.....

我還記得中五中七那時艱苦寒窗苦讀既目標同之後既結果
但現在呢?那份毅力去了那裏?躲在父母家裏的被窩中嗎?

近日心情一般,經過今晚後我明白了
原來是有點兒失落有點兒遺憾的原因

不過日子總會過去的,還是放開懷抱,輕輕鬆鬆迎接新一年的挑戰吧!
而且....還有很多東西等著我去幹,還有很多目標及夢想等著我去完成!!!

<<心有多寬,舞台就有多大>>

By Ivan

No comments: