Monday, March 30, 2009

一些感慨

今個星期closing o左一個case, 使我有感而發...
他是一位菲律賓朋友,我同佢唔係特別熟, 以往只不過係普通同事而已
機緣考合下,和他談到儲錢理財既野,想不到他早就有這想法...
過程沒什麼特別,但令我震驚的是他對自己將來的睇法!!!
相比起其他人,他沒有靚衫靚鞋,更沒有PSP, iPod等名牌野;
但他擁有的是他自己的未來!他很清楚自己未來的路怎麼走, 看到的想到的都比好多人遠及多...
看到他,仿佛自己也被比了下去...

我們每個人大多都係打份工,日復日,月復月...做o左o甘耐野自己得到既又有幾多呢???
我o地係唔係諗住30,40,50歲...都仲係o甘???
有無真係好好諗下自己想點? 諗下2年,5年,10年後既我有什麼唔同??...

這位菲律賓朋友給了我一個啟示!!! 你呢?

"If I can change, You can change. Everybody can change" --- Rocky Balboa 4

By Kargo

No comments: