Monday, May 17, 2010

5.16 公投之我見

政府政策偏袒大財團,民生議案盲目被否決,政府官員指鹿為馬...
以上已是大家有眼見的事實,事實就是事實,不要為說不而說不

議員的行為,大家可以同意或不同意,只是觀點與角度
而行為是一種表達方式,係一個選擇,只要自己為結果負責任(如果個人行為使其需負上法律負責,那就讓他負上吧,交俾法律吧)
所以支唔支持議員的做法同支不支持公投是兩回事

公投動用左公帑一億幾!係,無錯,用左錢係事實
有人話浪費!係,如果只係為一日十幾個鐘既Function黎講,絕對係吧!!!但我想大家反思一些問題
1.香港人幾時變得o甘節儉?大家一日中又浪費左自己人生幾多野???(錢?時間?...問一問自己幾時變得那麼義正詞嚴)
2.仲記得捐左幾多錢去振災嗎? (別誤會是反對振災!請諗深入一些當中道理)
3.浪費納稅人錢?如果政府可以正視民生,市民擁有的會否比那'一億幾'多呢? (我想大家夠智慧去想吧)

公投只是一場show, 有用嗎?投左都無用...
改變要時間,就算只是一個人去改變自己一個習慣都要時間,更何況係去令一個制度,一個社會及一個國家進步?
你會唔會因為你個仔這刻改唔到,就放棄佢唔教佢?
公投只是一個方式,大家要知既係其意義和精神公投,

我不是說我的睇法是對,但這是一件對的事而要去做! (I am not saying I am Right, but It is the Right thing to do)

一位26歲男子Kargo的愚見

No comments: