Friday, December 12, 2008

我的小學同學

上兩個星期左右,有人o係facebook Invite我入一個Group,
平時好快就會Ignore,今次立刻就Confirm,因為依個係我o既小學同學Group。

95年小學畢業,原來已經有13年冇見,facebook真係一個神奇o既地方,大概兩個星期o既時間,我就add番晒我d小學同學。

我小時候一齊力保不留班o既同學、曾經覺得佢係天仙下凡o既同學、坐我格離o既女班長……

回憶永遠是美好的……

larRy

1 comment:

Anonymous said...

請問e位師兄最後係力保到'不留班'咩???

by Franky