Monday, August 4, 2008

會考生涯

今朝扭開電視,一睇新聞,重頭戲當然係會考放榜。

又一年喇,每年放榜都令我諗番自己當年既會考生涯。

考試前既三四個月,只生活在自修室中,每日朝十晚十,起自修室死讀爛讀,好在有一班好朋友一齊,未至悶死。(當然在忙裡可以望下女仔,都係一個非常好既減壓方法)

由於家貧,眼見其他自修室人一個二個,一邊溫書、一邊咬住貴價唔飽既零食、汽水。

哈哈…我係以「水泡餅」加任添唔嬲既水維生。


好彩我會考既成績都算有d驚喜,不枉我寒窗苦讀,總算化腐朽為正常。

Larry

1 comment:

Anonymous said...

Franky: 原來我地會考放榜係八年前既事la, 時間過得真快. 記得會考放榜前一晚我地一齊去左唱k, 時隔多年, 拿成績單時的情景還瀝瀝在目, 人生面對最大壓力莫過於此吧!!