Wednesday, August 13, 2008

波欖

上星期和 Tiffany 見了一位客戶,開始的時候好像平時般介紹公司,之後就講一些理財 Concept。

我: 其實現在銀行利息咁低,通漲又高,d錢放係銀行真係唔見洗。
客人: 都係架,得果 0.01% 一年,一年得幾蚊利息。
我: 所以唔好睇少 compound effect,有時一年差幾個 percent 回報,長遠黎講 compound 落去都爭好遠。
客人: (佢諗左一諗) 其實我聽人講有條發達好穚......
我: 係咩?
客人: 只要我儲夠八萬蚊,將d錢買條波欖,只要條波欖每年有兩成回報,咁我三十年之後就差唔多有兩千萬喇…….哈哈哈哈!


其實,個客人講又不是沒有道理,計法非常簡單:

$80,000 x [(1+20%)to the power 30]
= $18,990,105

問題是在於我們如何每年可以賺取 20% 的回報,投資其實不同於投機,只要我們投資有道,有規律地進行投資和董得分散風險,要有穩定的回報其實不難。



By Franky

No comments: